Eszközök nyomon követése valós időben az AccountIT segítségével

Eszközök nyomon követése valós időben az AccountIT segítségével

Ha tárgyi eszköz nyilvántartásról van szó, egyre fontosabb szempont az egyes eszközök valós időben történő nyomon követése.

Fenntartható leltározás az új ESG jogszabály tükrében

Fenntartható leltározás az új ESG jogszabály tükrében

A magyar országgyűlés december 12-én fogadta el az úgynevezett ESG törvényt, amely többek között a fenntartható finanszírozást, valamint a környezettudatos vállalati felelősségvállalást hivatott elősegíteni.

Immateriális javak nyilvántartása leltár szoftverrel

Immateriális javak nyilvántartása leltár szoftverrel

Ahogy arról már több alkalommal is írtunk, a cégek igényeire szabható AccountIT leltár szoftver kis- és nagyvállalatok számára egyaránt előnyös.

Év eleji eszközparkfelmérés leltár szoftver segítségével

Év eleji eszközparkfelmérés leltár szoftver segítségével

Az új év első hetei ideálisak olyan tevékenységekre, amelyekre év közben, a zsúfolt, dolgos mindennapokban ritkábban vagy kevésbé jut idő/energia.

Fenntartható leltározás az AccountIT segítségével

Fenntartható leltározás az AccountIT segítségével

Hogyan alakíthatja át egy szoftver a leltározásról alkotott elképzeléseit? Mi megmutatjuk!

Teremtsen rendet az AccountIT-val! - Felhőalapú, naprakész tárgyi eszköz nyilvántartás

Teremtsen rendet az AccountIT-val!

Ha egy vállalkozás jelentős mennyiségű tárgyi eszközzel rendelkezik, a hatékony működéshez elengedhetetlen a precíz és folyamatos nyilvántartás.

Ön tisztában van vele, milyen vagyonelemei vannak?

Ön tisztában van vele, milyen vagyonelemei vannak?

Egy vállalkozás teljes vagyonának jelentős része nem a céges bankszámlán található, hanem az egyéb eszközökben ölt testet. A tulajdonosi szemlélet megköveteli, hogy tudjuk mi a cég teljes eszközállománya és állapota, valamint azt is, hogy ezek az eszközök pontosan hol találhatóak!

Optimális eszköznyilvántartás több telephelyen

Optimális eszköznyilvántartás több telephelyen

Amennyiben egy vállalkozás több telephelyen, jelentős mennyiségű eszközzel rendelkezik, és ezeket folyamatosan mozgatja – cégünk saját fejlesztésű AccountIT tárgyi eszköz menedzsment szoftvere optimális megoldást jelent a nyilvántartás és nyomon követés feladatainak hatékony elvégzésére.

Könyvelőprogram vagy tárgyi eszköz nyilvántartás? Mit kínál az AccountIT?

Könyvelőprogram vagy tárgyi eszköz nyilvántartás? Mit kínál az AccountIT?

Laikusként könnyen összetéveszthető az AccountIT leltározást támogató szoftverünk egy könyvelő programmal, illetve magával a könyvelőprogram tárgyi eszköz nyilvántartás részével, azonban itt nem erről van szó!

AccountIT az eszközmenedzsmentben

AccountIT az eszközmenedzsmentben

Talán nem túlzás, ha a vezetők és logisztikus munkatársak sokszor úgy érzik, szükségük lenne egy többdimenziós „térképre” arról, hogy a céges eszközöket hol és milyen állapotban találják.

tárgyi eszköz nyilvántartás

Ezért éri meg tárgyi eszköz nyilvántartást készíteni

Minden vállalkozást törvény kötelez arra, hogy háromévente felmérje a vagyontárgyait. Ez a folyamat hosszadalmas és fáradtságos lehet, azonban egy precízen elkészített és gondosan vezetett tárgyi eszköz nyilvántartás nagyban megkönnyítheti a dolgunkat.

Ne vegyen eszközt, vegyen szolgáltatást! - Tárgyi eszköz leltár okosan

Ne vegyen új eszközt, vegyen szolgáltatást! Legyen vállalkozása hatékony és fenntartható!

Nem csak amiatt érdemes precíz tárgyi eszköz leltárt vezetnie, mert az háromévente törvény által előírt kötelezettsége, hanem azért is, mert így egy sor fölösleges kiadástól megkímélheti a cégét.

Miért jobb az accountIT, mint a többi eszköznyilvántartó rendszer?

Miért jobb az accountIT, mint a többi eszköznyilvántartó rendszer?

Büszkék vagyunk rá, hogy a tárgyi eszköz leltár nyilvántartását szolgáló, saját fejlesztésű accountIT leltár szoftverünknek számos előnye van a többi eszköznyilvántartó rendszerrel szemben. Jelen blogcikkünkben szeretnénk mindezt részletesebben is bemutatni Önöknek.

Tárgyi eszköz leltár készítése profi segítséggel

Tárgyi eszköz leltár készítése profi segítséggel

A tárgyi eszköz leltár készítése bármely vállalat számára elsődleges fontosságú lehet, hiszen a pontos nyilvántartás a vállalat működésének pénzügyi tervezhetőségét és az eszközök amortizációjának nyomon követését is lehetővé teszi.

Mikor érdemes tárgyi eszköz leltárt készíteni?

Mikor érdemes a tárgyi eszköz leltárt elkészíteni?

A 2000. évi C. törvény a számvitelről előírja, hogy a vállalkozónak a mérlegtételek alátámasztásaként minden üzleti év zárásakor leltárkészítési kötelezettsége van.