Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
DWS Inventory Kft.
- 1116 Budapest,
Sztregova utca 1. - info@dwsinventory.hu
- +36 1 470 0588
- Nyitvatartás:
- H-Cs 9:00-16:00
- P 9:00-15:30
AccountIT tárgyi eszköz nyilvántartó program és menedzsment szoftver
Az accountIT tárgyi eszköz nyilvántartó program segít a vállalkozásoknak hatékonyan nyomon követni és kezelni a vállalati eszközeiket. Minden cég számára kulcsfontosságú, hogy szervezett és pontos módon nyilvántartsa az eszközeit, beleértve az irodai berendezéseket, PC-ket és más fontos eszközöket.Ez nemcsak a hatékonyságot és a termelékenységet növeli, hanem hozzájárul a pénzügyi áttekinthetőséghez és a költségek optimalizálásához is.
Integrált Tárgyi Eszköz Menedzsment az SOS Gyermekfaluban
Az SOS Gyermekfalu jelentős lépést tett az integrált tárgyi eszköz menedzsment terén. A szervezet a Microsoft Business Central ügyviteli rendszerét használja, amit sikeresen integráltak az accountIT tárgyi eszköz leltár szoftverrel, így optimalizálva a folyamatokat és növelve a hatékonyságot.
Leltár Program Fejlesztése: DWS Inventory a Tárgyi Eszközök Hatékony Kezelésében
A legtöbb vállalkozások számára elengedhetetlen, hogy pontosan nyomon kövesse tárgyi eszközeiket. Az eszközök mozgása, karbantartása és nyilvántartása bonyolult lehet, különösen nagyobb vállalatok esetében. Az accountIT leltár program ebben nyújt hatékony segítséget, ami a DWS Inventory egyedi fejlesztése.
Leltározó szoftver ötletétől a komplex tárgyi eszköz menedzsment program létrehozásáig
A DWS Inventory Kft. 2013 óta nyújt készlet leltározási szolgáltatásokat, azonban a tárgyi eszköz leltározási üzletágát csak 2019-ben kezdte el fejleszteni. Az üzletág rohamos fejlődésbe kezdett és több ügyfélnél is felmerült az igény az accountIT leltározó szoftver rendszeres használata. Mivel a DWS Inventory az accountIT szoftvert nem külsős használatra tervezte, ezért a piaci igény kielégítése […]
Tárgyi eszköz nyilvántartás a fenntarthatóság jegyében
Napjainkban egy rendkívül hatásos hívószó a fenntarthatóság. Azok a vállalkozások, amelyek szeretnének sikeresen működni, amelyek kitűnnének a versenytársaik közül, valamint amelyek nem csak elnyernék, de meg is tartanák célcsoportjaik hosszú távú érdeklődését, stratégiai és működési szempontból is kiemelten foglalkoznak a fenntarthatósággal.
Tárgyi eszköz nyilvántartás a rendezvényszervezésben
Számos alkalommal jártuk már körbe azt a témát, hogy a magától értetődő előnyökön túl, milyen egyéb, rövid és hosszú távú pozitív hatásai vannak egy naprakész, modern tárgyi eszköz nyilvántartásnak.
Ingatlanok nyilvántartása a tárgyi eszközökkel egy adatbázisban
A tárgyi eszköz nyilvántartás bármely kis és nagy cég számára elengedhetetlen, hiszen a háromévente szükséges tárgyi eszköz leltár készítés nem csak törvényi kötelezettség, hanem a cég működésének költségeit is racionalizálhatja. De mi köze mindennek az ingatlan nyilvántartáshoz?
Tárgyi eszköz nyilvántartás a szállodai szektorban
Az eszközök nyilvántartása számos iparágban elengedhetetlen. Különösen igaz ez a szállodai szektorra,
Eszközök nyomon követése valós időben az AccountIT segítségével
Ha tárgyi eszköz nyilvántartásról van szó, egyre fontosabb szempont az egyes eszközök valós időben történő nyomon követése.
Fenntartható leltározás az új ESG jogszabály tükrében
A magyar országgyűlés december 12-én fogadta el az úgynevezett ESG törvényt, amely többek között a fenntartható finanszírozást, valamint a környezettudatos vállalati felelősségvállalást hivatott elősegíteni.
Immateriális javak nyilvántartása leltár szoftverrel
Ahogy arról már több alkalommal is írtunk, a cégek igényeire szabható AccountIT leltár szoftver kis- és nagyvállalatok számára egyaránt előnyös.
Év eleji eszközparkfelmérés leltár szoftver segítségével
Az új év első hetei ideálisak olyan tevékenységekre, amelyekre év közben, a zsúfolt, dolgos mindennapokban ritkábban vagy kevésbé jut idő/energia.
Fenntartható leltározás az AccountIT segítségével
Hogyan alakíthatja át egy szoftver a leltározásról alkotott elképzeléseit? Mi megmutatjuk!
Teremtsen rendet az AccountIT-val!
Ha egy vállalkozás jelentős mennyiségű tárgyi eszközzel rendelkezik, a hatékony működéshez elengedhetetlen a precíz és folyamatos nyilvántartás.
Ön tisztában van vele, milyen vagyonelemei vannak?
Egy vállalkozás teljes vagyonának jelentős része nem a céges bankszámlán található, hanem az egyéb eszközökben ölt testet. A tulajdonosi szemlélet megköveteli, hogy tudjuk mi a cég teljes eszközállománya és állapota, valamint azt is, hogy ezek az eszközök pontosan hol találhatóak!