Külső partner bevonásával Ön is megkönnyítheti a leltározás előkészületeit, továbbá az azzal járó folyamatokat. Cégünk teljes körű menedzsmenttel áll rendelkezésére akár évközi, akár fordulónapi leltárról van szó. Magas minőségben, objektíven, és nem utolsósorban hatékonyan dolgozunk. Erről Ön is meggyőződhet, ha tovább görgetve megismerkedik az általunk alkalmazott munkamódszerekkel.

LELTÁROZÁS – MI ÍGY CSINÁLJUK

  • Szerződéskötés

    Meghatározzuk a megrendelő és a köztünk létrejövő szerződés főbb pontjait, fixáljuk az együttműködésünk fontos alappilléreit. Rendkívüli leltár vagy állandó megbízás esetén a szerződések eltérhetnek.

  • Munkaerő

    A folyamat ezen fázisában rögzítjük, hogy pontosan hány fő szükséges a leltározáshoz. A létszám minden esetben a terület nagyságától, illetve a cikkektől (tartósság, súly, darabszám, stb.) függ.

  • Idő

    A megrendelő nappali, éjszakai, hétköznapi és hétvégi leltározás mellett egyaránt dönthet. Az esetleges üzlet nyitvatartását, illetve a vevők kiszolgálását egyik opció sem befolyásolja: a teljes vagy a készletes leltár bármely időpontban elvégezhető.

  • Utazás

    Gyakori, hogy a leltározás külső helyszínen, a nagyobb városoktól távol zajlik (legfőképp éjszaka), így a leltározók buszos oda-vissza utaztatásáról is gondoskodni szükséges. Biztosíthatjuk arról, hogy mindenki kényelmesen és időben odaér az adott helyszínre.

  • Eszközök

    A gördülékeny és biztonságos leltározás érdekében a munkaeszközöket és ruházatokat mi adjuk (pl.: védőfelszerelések, személyi azonosító, írószer, adatrögzítő gép). Szükség szerint a leltározóknak továbbképzési lehetőséget is nyújtunk.

  • Pihenés

    A leltározás monoton folyamata magas fokú figyelmet igényel, így elegendő szünetet tartunk, hogy dolgozóink kipihenten, újult erővel folytathassák tevékenységüket. A szünetekben és természetesen a teljes munkaidő alatt biztosítunk számukra ivóvizet is.