Leltározó szoftver ötletétől a komplex tárgyi eszköz menedzsment program létrehozásáig

Leltározó szoftver ötletétől a komplex tárgyi eszköz menedzsment program létrehozásáig

A DWS Inventory Kft. 2013 óta nyújt készlet leltározási szolgáltatásokat, azonban a tárgyi eszköz leltározási üzletágát csak 2019-ben kezdte el fejleszteni. Az üzletág rohamos fejlődésbe kezdett és több ügyfélnél is felmerült az igény az accountIT leltározó szoftver rendszeres használata. Mivel a DWS Inventory az accountIT szoftvert nem külsős használatra tervezte, ezért a piaci igény kielégítése céljából új alapokra helyezte ezen üzletágát és új stratégiai tervet dolgozott ki. Ez megteremtette az alapját egy új tárgyi eszköz menedzsment program létrehozásához.

 

Leltározó szoftver átalakítása: az új tárgyi eszköz menedzsment program

A cég vezetése felismerte azt a piaci rést, ami a KKV-knak nyújthat professzionális megoldást eszközeik nyilvántartására. A mindenki által ismert és igen nagy népszerűségre szert tevő ERP rendszerek a legtöbb KKV számára megfizethetetlenek, ráadásul ezek egyedi igényekre szabása is tetemes költséggel jár. A stratégia kidolgozása során felismerte a vezetőség azt az igényt is, hogy nem csak a leltározásra és egy statikus nyilvántartásra van szükségük a cégeknek, hanem egy olyan szoftverre, ami egyszerre kezeli az új vagy selejtezett eszközöket vagy éppen az eszköz mozgását is. A DWS elhatározta, hogy az egyszerű leltározó szoftverét egy komplett tárgyi eszköz menedzsment program formájában gondolja újra. Az új tárgyi eszköz szoftver alkalmas, hogy az eszközök teljes életútját dokumentáltan nyomon kövesse. A tárgyi eszköz életútja a beszerzéstől (aktiválástól) egészen a selejtezésig lekövethető. Az accountIT leltározó szoftver segítségével így mindig naprakész információkat kapunk és a cégek megszabadulhatnak a végeláthatatlan eszközkartonoktól és excel táblázatoktól.

Az innovatív tárgyi eszköz menedzsment program elérése

A szoftver nem asztali formában készült el, hanem a mai modern igényeknek megfelelően felhő alapú webes alkalmazásként. Ennek köszönhetően a tárgyi eszköz menedzsment program bárhonnan, bármikor elérhető. Egyszerre több felhasználót is támogat, tehát egy időben többen is hozzáférhetnek a leltározó szoftverhez. A leltározó szoftver része az állandó technikai helpdesk mellett IT segítség is.

Az accountIT leltározó szoftver, komplex tárgyi eszköz menedzsment program felülete

A saját fejlesztésnek köszönhetően alkalmas az egyedi megrendelői igények kialakítására, személyre szabására is. Már az „alapszoftver” is alkalmas egyes funkciók egyedi beállítására, azonban a fejlesztésnek csak  a felmerülő igények szabhatnak határokat.

A leltározó szoftver fejlesztése piaci igények mentén

A DWS Inventory rendszer folyamatait évről évre fejleszti, optimalizálja. A modern informatikai háttérnek illetve az egyedi fejlesztésnek köszönhetően az accountIT rendszer lehetővé teszi, hogy a leltározási folyamat minden eleméről és folyamatáról valós idejű képet kapjon a megbízó. Az accountIT tárgyi eszköz menedzsment program segítségével naprakész nyilvántartással rendelkezhetünk. Az IT háttérnek köszönhetően lehetőség van a DWS partnereinek számára egyedi folyamatok kialakítására is.

A szoftver fejlesztésében a szervezeten belül alapvetően három terület dolgozik együtt: az IT, az üzletágvezető illetve az ügyfél. Az ötleteket illetve igényeket egyedileg bíráljuk el. Korábban kizárólag ügyfélspecifikus fejlesztéseket hajtottunk végre, azonban a piaci igények hatására nagyon sok ötlet beépült már az alapszoftverbe is.

Egy nagyobb fejlesztés után a teljeskörű tesztelést a menedzsment végzi. Ilyenkor a szoftverfejlesztő gyakorlatilag velünk együtt leltározik, hogy az apróbb hibákat azonnal javítani tudja és ne akadjon meg a leltárfelvétel folyamata.

A fejlesztések során igyekszünk előrelátóan gondolkozni és minden olyan igényt megvalósítani, ami által a leltározó szoftver folyamatosan jobb és jobb lesz hasonló társainál. Fő célunk, hogy minden olyan igényt beépítsünk az alapszoftverbe, ami nem található meg más szoftverekbe, vagy ha igen, akkor az csak előfizetés útján kérhető.

A DWS Inventory rövid távú céljai között szerepel, hogy ne csak KKV-knak nyújtson szolgáltatásokat, hanem bankoknak, pénzintézeteknek, sőt állami szerveknek is.

 

Ha szeretne megszabadulni a kusza táblázatoktól és a végtelen papírmunkától, ne habozzon, kérjen egy díjmentes bemutatót!