Fenntartható leltározás az AccountIT segítségével

Fenntartható leltározás az AccountIT segítségével

Hogyan alakíthatja át egy szoftver a leltározásról alkotott elképzeléseit? Mi megmutatjuk!

A mai gyors ütemű üzleti környezetben a leltározás hatékony kezelése a fenntarthatóság és a siker szempontjából egyaránt kulcsfontosságú. A fenntartható gyakorlatok iránti egyre növekvő igény az eszközmenedzsmentet is érinti, ezért a fenntarthatóság integrálása az eszközmenedzsment stratégiába mára kiemelt prioritássá vált. Ez az a terület, ahol az innovatív szoftverek és megoldások – mint amilyen az AccountIT leltár szoftver is – jelentős változást hozhatnak!

Mit is tud az AccountIT leltár szoftver?

Az AccountIT egy fejlett felhőalapú leltár szoftver, amely forradalmasítja a vállalkozások leltárkezelését. Ezzel a számítógépes megoldással bárki, bárhol, bármikor könnyedén nyomon követheti és felügyelheti tárgyi eszközeit, és ehhez ráadásul csupán egy mobiltelefonra van szüksége. Az AccountIT felhasználóbarát kialakítású, bármely okoseszközről vagy számítógépről könnyen elérhető ergonomikus felülete és a benne elérhető hatékony funkciók lehetővé teszik, hogy a cégvezetők racionalizálhassák a leltározást, a leltárkezelési folyamatokat és az eszközök nyilvántartását, ezzel támogatva, hogy valóban fenntartható döntéseket hozhassanak.

Fenntarthatóság a tárgyi eszköz nyilvántartásban

Legyen szó nagyobb vagy kisebb vállalatokról, a leltározás sok esetben komoly erőforrásokat igényelhet. Elég csak a tárgyi eszközök különböző telephelyeken történő napi szintű nyomon követésére vagy éppen a távoli munkavégzésben dolgozó alkalmazottak eszközeinek nyilvántartására gondolni, a hagyományos megoldásokkal végzett leltározás időt, pénzt és energiát von el a cégtől.

Az egyik legfontosabb ok, amiért az AccountIT fenntarthatónak tekinthető, nem más, mint az emberi erőforrás megtakarításának a képessége, hiszen a szoftver képes modern alternatívát kínálni a hagyományosan rendkívül időigényes kézi leltározási folyamatokkal szemben. Az AccountIT segítségével a legkülönbözőbb feladatok automatizálhatók, így a tárgyi eszközök nyomon követése, azok állapotának rendszeres ellenőrzése, a selejtezés rögzítése, a telephelyek közötti mozgás nyilvántarthatása vagy éppen a kimutatások és statisztikák készítése is egyszerűbbé válik.

Önt is érdeklik a tárgyi eszköz nyilvántartást megkönnyítő fenntartható megoldásaink? Kérjen személyre szóló ajánlatot felkészült kollégáinktól!