Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
DWS Inventory Kft.
- 1116 Budapest,
Sztregova utca 1. - info@dwsinventory.hu
- +36 1 470 0588
- Nyitvatartás:
- H-Cs 9:00-16:00
- P 9:00-15:30
Eszközkövetés az accountIT leltár szoftverrel
A tárgyi eszköz leltár készítése amellett, hogy legalább háromévente kötelező, bármely cég számára komoly megtakarításokat jelenthet.
Milyen gyakran érdemes leltárat készíteni?
A professzionális leltármenedzsement minden vállalkozás sikerességének alapvető feltétele, hiszen fontos, hogy minden cégvezető pontosan nyomon követhesse a készletében megtalálható tárgyi eszközöket és árukat.
Leltározási ütemterv – hol kezdjük?
A leltározási ütemterv elengedhetetlen része a precíz és hatékony leltározásnak. Fontos, hogy minden esetben cégünk tevékenységéhez, specifikumaihoz és szervezeti működéséhez igazítsuk.
Néhány érv a leltározás kiszervezésére
Legyen szó akár készletleltárról, akár tárgyi eszköz leltárról, a leltározás olyan feladat, amelynek elvégzése minden cég esetében elengedhetetlen.
Talán még sosem volt ennyire aktuális a leltározás
Az árak az egekbe vannak, a magas infláció pedig megélhetési válságba sodorja az embereket. Jelentősen megnőtt a bolti lopások száma, nem csak idehaza, hanem egész Nyugat-Európában.
Tárgyi eszközök szoftveres nyilvántartása
Az előző bejegyzésben már említettük, hogy a tárgyi eszközök nyilvántartására többféle megoldás is létezik, a cég mérete és ebből kifolyólag az eszközeinek nagysága jelentősen befolyásolja a nyilvántartás nehézségeit, az egyes megoldások előnyeit, hátrányait.
Tárgyi eszközök az elméletben és a valóságban
Korábban említés szintjén már beszéltünk róla, hogy a tárgyi eszközök nyilvántartása körül néha elég nagy káosz tud kialakulni, főleg akkor, ha a könyvelés listáját vetjük össze a valósággal.
Tegye egyszerűbbé a leltározást az AccountIT-tel!
Tárgyi eszköz leltárat készíteni minden cég számára fontos, és a korszerű, vonalkódos rendszereknek köszönhetően mindez ma már rendkívül gyorsan és a korábbiaknál jóval pontosabban elvégezhető.
Válságelmélkedés – Cégvezetőknek/tulajdonosoknak
Az alábbi sorokban egy cégvezető és egyben cégtulajdonos öntötte szavakba elmélkedését a jelenleg kialakult gazdasági helyzetről. Válság… már megint válság. Állandóan jön, és megy. Fenn és lenn. Vajon most mit kéne másképpen csinálni, mint 2010-ben vagy a pandémia idején? Energiaválság, háború, vírus. Merre viszi ez a világot?
Egy tárgyi eszköz leltár kiszervezése és jelentősége
Ma Magyarországon a legtöbb kisvállalat saját maga végzi el a tárgyi eszköz leltárt, azonban a közép-és nagyvállalatok – méretükből fakadóan – egyszerűen nem, vagy csak nagy küzdelem árán tudják ezt önállóan, külső segítség nélkül megoldani.
A leltározás jogi háttere
Ahhoz, hogy megértsük, miért fontos egy gazdasági társaság életében a leltár – akár a készletek, akár a tárgyi eszközök tekintetében –, ismernünk kell annak jogi hátterét is.
A leggyakoribb leltározási hibák
Minél nagyobb készletről kell leltárat készíteni, annál nagyobb százalékban fordulhatnak elő hibák. A gyakorlatlan leltározók azonban elkövethetnek bizonyos típushibákat, ami bizonyos esetekben akár bírsághoz is vezethet. Lássuk, mire figyeljen mindenképp, ha leltározásba kezdene!
Teljes leltár, részleltár – íme, a legfontosabb különbségek
Számos jó dolog szól a rendszeres leltározás mellett. Függetlenül attól, hogy kis családi vállalkozásról vagy komoly szakmai múlttal rendelkező cégről van szó, bizonyos időközönként muszáj képbe kerülni a cég tulajdonában levő vagyontárgyakat illetően.
Mi a különbség az évközi és az évzáró leltár között?
Évközi és az évzáró leltár az év közben készült (vagyonmérleg, záró mérleg), illetve az éves beszámolók valódiságát alátámasztó dokumentáció, amely a részleges vagy a teljes eszközállományt mutatja.
A leltározás története
Manapság elképzelhetetlen egy cég rendszeres leltármenedzsment nélkül. A leltározás hozzájárul a hatékony munkavégzéshez, a beszerzések és kiadások optimalizálásához, és segít visszaszorítani a visszaéléseket.