Tegye egyszerűbbé a leltározást az AccountIT-vel!

Tegye egyszerűbbé a leltározást az AccountIT-tel!

Tárgyi eszköz leltárat készíteni minden cég számára fontos, és a korszerű, vonalkódos rendszereknek köszönhetően mindez ma már rendkívül gyorsan és a korábbiaknál jóval pontosabban elvégezhető.

De mi teheti még egyszerűbbé a folyamatot, illetve hogyan tudjuk a lehető leghatékonyabban feldolgozni a kapott információkat? Account IT leltár menedzsment szoftverünk éppen ebben segít.

Miért olyan fontos a tárgyi eszköz leltár?

A tárgyi eszközök leltározása nem csupán segít a cég vezetésének tisztában lenni a tulajdonukban álló eszközökre vonatkozó információkkal, de a leltárak elkészítése minden harmadik üzleti év végén törvényi kötelezettség is. Az eszközök megfelelő számba vétele csökkentheti az adott vállalkozás költségeit, hiszen ha a beszerzésért felelős személyek pontosan ismerik az eszközök számát és állapotát, csak akkor kell újakat vásárolniuk, amennyiben az valóban szükséges.

Leltározás vonalkódolvasóval

A leltározás folyamata időigényesnek tűnhet ugyan, azonban a modern vonalkódrendszereknek köszönhetően az első leltárba vétel után még nagy mennyiségű tárgyi eszköz esetén is egyszerűen és gyorsan kivitelezhető. A vonalkódos matricák mindemellett nemcsak olcsón legyárthatók, de segítségükkel olyan digitális adatbázisok is készíthetők, amelyek bármely céget nagyban hozzásegítenek a hatékony működéshez. És itt jön képbe az AccountIT.

Az AccountIT rendkívüli előnyei

Saját fejlesztésű leltár menedzsment szoftverünk, az AccountIT napra kész módon segíti a tárgyi eszköz leltárak menedzselését. Minél nagyobb egy vállalkozás annál fontosabb, hogy egy-egy eszközzel kapcsolatban néhány kattintással tudjunk meg mindent: használatban van-e, és ha igen, hol, milyen állapotban van, mikor került beszerzésre, vagy éppen mikor esedékes a selejtezése.

Szoftverünk segítségével több telephelyet, szervezeti egységet vagy cégcsoportot is kezelhetünk, egyszerűvé válik a cikktörzs-, illetve a leltárhely-nyilvántartás, és akár a nem saját eszközöket is kezelhetjük. Az AccountIT-tel egyszerűbbé válik a könyvelés, és az egyes eszközökre vonatkozó adatokat csomagtól függetlenül felhőből érhetjük el.

Segítséget szeretne az AccountIT leltár szoftver bevezetésében, esetleg lappangó eszközeinek nyilvántartásba vételét szeretné egy profi csapat számára kiszervezni? Keressen minket!