Tárgyi eszköz leltár felhőből? A legjobb megoldás!
Amikor tárgyi eszköz leltár szoftvert választ az ember, fontos, hogy rugalmas, könnyen kezelhető és költséghatékony megoldás mellett döntsön.
A DWS Inventory saját fejlesztésű accountIT szoftvere olyan felhőalapú szolgáltatást nyújt, amely bármely cég számára megkönnyítheti a leltározást. Lássuk, miért is éri meg a leltár menedzsment terén is felhőben gondolkodni!
Felhő vagy on-premise megoldások?
Talán a rossz berögződések sokasága, talán az új technológiák ismeretlensége okozza, de sok ember elsősorban még ma is saját számítógépére telepíthető szoftveres megoldásokat keres. De vajon akkor is megéri on-premise számítógépes programokba fektetni, ha nagyvállalati szoftverekről van szó? Az új technológiák fejlődése azt mutatja, hogy a felhőalapú megoldások nem csak kényelmesebbek és kevesebb erőforrást igényelnek a felhasználó részéről, de jóval olcsóbbak és biztonságosabbak is telepített társaiknál. És ha ezeket a szempontokat nézzük, a leltár menedzsment terén egyáltalán nem mindegy, hogy milyen szoftver bevezetése mellett dönt egy adott cég.
Minél nagyobb egy vállalat, annál fontosabb, hogy a tárgyi eszköz leltár menedzsment gyors és zökkenőmentes legyen. Ahhoz ugyanakkor, hogy garantálható legyen a gördülékeny leltárazás és az adatbázisok megbízható használata, nem elegendő pusztán egy jó leltár szoftver. A profi szoftverek megbízható működéséhez olyan, biztonságos hardveres környezetet is biztosítani kell, aminek saját erőből való fenntartása egy-egy cég számára nem feltétlenül éri meg. Többek között erre kínál megoldást az accountIT felhőalapú verziója.
Tárgyi eszköz leltár szoftver a felhőből – a kifizetődő megoldás
A felhőalapú leltármenedzsment egyik legfontosabb előnye a szoftvercsomag ára. Egy hagyományos, a cég saját szervereire telepített vállalati szoftver komoly erőforrásokat igényel, ideértve a szerver használatához szükséges nagy teljesítményű számítógépek biztosítását, a magas villanyszámlákat, valamint a hozzáértő rendszergazdák foglalkoztatását. Amennyiben ügyfelünk az accountIT felhőalapú verzióját választja, biztos lehet benne, hogy nem lesz szüksége infrastrukturális beruházásokra, hiszen a DWS Inventory csapata garantálja a szoftver teljes körű üzemeltetését. Cégünk nem csupán korszerű szerverparkot biztosít a szolgáltatás üzemeltetéséhez, de vállalja a szoftver rendszeres frissítését, valamint a megfelelő szoftveres környezet kialakítását is. A felhőalapú accountIT kiszámítható havidíjért cserébe teljes körűen használható.
AccountIT – a biztonságos leltár szoftver
Egy saját szoftvercsomag fenntartása ugyanakkor nem csupán magas költségekkel járhat, de rendkívüli felelősséget is igényel. A számítógépeken tárolt adatok egy-egy hiba vagy vírusfertőzés miatt bármikor megsérülhetnek, ezért a biztonság fenntartásához komoly körültekintés szükséges. A felhőalapú megoldások erre a problémára is képesek megoldást kínálni, hiszen a minden adatot több helyre mentve és más ügyfelekétől biztonságosan elkülönítve tárolunk, így nem történhet olyan hiba, mely a fontos leltárinformációk megsemmisüléséhez vezetne. Meghibásodás esetén gyorsan képesek vagyunk visszaállítani a rendszert, így ügyfeleink számára mindig folyamatos elérést biztosítunk.
Az accountIT bárhonnan használható
A felhőszolgáltatás legkényelmesebb jellegzetessége, hogy bármilyen eszközről bármikor hozzáférhető. A szoftver maga saját szervereinken fut, azonban az adott vállalat saját kezelőfelülete és a hozzá tartozó adatok a megfelelő jogosultsággal böngészőből laptopon és okostelefonon is bármikor elérhetők. Éppen ezért amennyiben egy cég munkatársai home office-ban dolgoznak, a felhőalapú leltár szoftver a legkézenfekvőbb megoldás.
Ön is bevezetné az accountIT felhőalapú rendszerét? Vegye fel velünk a kapcsolatot, és használja teljes körű szolgáltatásunkat akár egy-másfél héten belül! Esetleg mégis az on-premise verzió mellett döntene? Hívjon minket, és segítünk a rendszer bevezetésében!