Miért érdemes az accountIT tárgyi eszköz leltár szoftvert használni?
A tárgyi eszköz leltár készítés nemcsak kötelezettség a cégek számára, de az eszközök pontos nyilvántartásával a beszerzések pénzügyi tervezhetőségét is segíti.
Éppen ezért minél nagyobb egy vállalat, annál fontosabb lehet modern szoftveres megoldásokkal növelni a leltár készítés hatékonyságát.
Miben segíthet egy szoftveres megoldás?
Az egyes tárgyi eszközök beszerzése, selejtezése, illetve különböző helyszínekre való szállítása minden vállalat életének meghatározó része. Legyen szó irodai bútorokról, konyhai berendezésekről, gépjárművekről, szerszámokról, számítógépekről vagy azok kiegészítőiről, fontos, hogy a cégvezetés tisztában legyen az egyes eszközök hollétéről és állapotáról. Nagyobb vállalatok esetében ugyanakkor több telephellyel és akár több ezer tárgyi eszközzel is számolni kell, amelyek pontos nyilvántartása szoftveres segítség nélkül csak óriási erőfeszítések árán volna lehetséges.
Válassza az accountIT tárgyi eszköz leltár szoftvert!
Manapság több leltár menedzsment szoftver is jelen van a nemzetközi és hazai piacon, azonban nem mindegyik megoldás képes részletes módon, hatékonyan és könnyen átláthatóan kezelni az egyes nyilvántartásokat. Az accountIT tárgyi eszköz leltár szoftver különlegessége, hogy eszközoldalról közelíti meg a nyilvántartást. Ahelyett, hogy kizárólag egy-egy beruházást vezethetnénk fel vele, igény szerint minden tárgyi eszközt egyesével regisztrálhatunk adatbázisában.
Amennyiben az egyes tárgyi eszközök nem feltétlenül mindig ugyanazon a leltárhelyen találhatók, ez óriási segítség lehet az adott cég számára. Legyen szó egy-egy eszköz több telephely közötti mozgatásáról vagy éppen időszakos szervizeléséről, a szoftveres nyilvántartás segít nyomon követni az adott eszközök hollétét. Az accountIT mindemellett otthoni munkavégzés esetén is megkönnyíti a home office-ban használt eszközök felmérését, segítve, hogy a nyilvántartás mindenre kiterjedjen, és egy eszköz se eshessen ki a rendszerből. Ugyanilyen módon a rendszer adataiból könnyen megállapítható, hogy mely tárgyi eszköz milyen állapotban van, így segítségével nagyban leegyszerűsíthető a selejtezés folyamata is.
Leltárfelvétel vonalkódos technológiával
A szoftver használatához természetesen már a leltárfelvétel során is a legmodernebb technológiát kell használni, így is segítve a hatékonyságot minden későbbi leltárazáskor. A DWS Inventory csapata az első leltárba vétel során vonalkódos vagy QR-kódos azonosítóval látja el az egyes tárgyi eszközöket, így a további leltározások hossza nagyban lerövidíthető. Miután megtörtént a tárgyi eszközök leltárba vétele, a következő leltár elkészítése negyedannyi időt vesz igénybe, mint az első alkalommal. Az accountIT trágyi eszköz leltár szoftver ráadásul minden standard szabvánnyal rendelkező vonalkódolvasót, adatgyűjtőt, illetve RFID-olvasó eszközt támogat, zökkenőmentessé téve a komplex leltározási folyamatokat is.
Rugalmas és egyszerű megoldás
Mivel az accountIT a DWS Inventory saját fejlesztésű szoftvere, más megoldásokkal szemben nagyfokú testre szabhatóságot tesz lehetővé. Akár selejtezési, bevételezési vagy mozgatási jegyzőkönyvről van szó, az egyes dokumentumok minden esetben a vállalat egyedi igényeihez igazíthatók. Mindemellett fontos tudni, hogy az accountIT szoftver nemcsak felhasználóbarát megoldás, hanem bevezetése is kifejezetten gyors és zökkenőmentes. Akár kisebb, akár nagyobb cégről van szó, a szoftver a megrendelés után akár másfél-két héten belül használatba vehető.
Szeretne többet tudni az accountIT tárgyi eszköz leltár szoftver előnyeiről? Keressen minket most!