készlet leltár és a tárgyi eszköz leltár különbözőségi

Leltár, leltározás

Leltár miatt zárva!

Szinte biztos, hogy mindnyájunkkal szembejött már ilyen vagy hasonló feliratú tábla. Az esetek többségében a lehető legrosszabbkor, mikor sürgős elintéznivalónk lett volna.

Így hiába is vettük célba az adott üzletet, a végén csalódottan kellett továbbállnunk új beszerzési lehetőségek után nézve. Számunkra plusz idő, energia és jó adag bosszúság, az üzlet számára pedig veszteség. Elsősorban anyagi, hiszen a potenciális vásárló így máshol költi el a pénzét, de hosszú távon a vevőkör leépüléséhez is vezethet, ha nem tudunk megfelelő kiszolgálást biztosítani. Sokszor a csalódott vásárló többé üzletünk felé sem néz, de azzal se megyünk sokra, ha arra kérjük, térjen vissza holnap vagy azután, mert addigra biztosan végére érünk a leltár készítésnek, leltározásnak.

Kinek és mikor jut ideje a leltározásra?

Azontúl, hogy egy leltározást rengeteg szervezés előz meg, az sem mindegy, hogy mikorra időzítjük, illetve kit/kiket bízunk meg az áruleltár hibátlan elvégzésével. Mikor lássunk neki? Éjjel, hétvégén vagy egy munkaszüneti napon? Esetleg olyan napszakban, amikor kevesebben térnek be hozzánk? És ki végzi majd el a feladatot? Alkalmazottjaink? Nekik valószínűleg ezer más dolguk is lenne, és így számolunk kell azzal is, hogy néha a munkamorál sínyli meg a plusz teendőket.
Vagy mennyire éri meg erre az időszakra felvenni egy külső munkatársat? Vele majd egyeztetni kell, aktívan be kell vonni a munkafolyamatokba, ráadásul ennek nem kevés anyagi vonzata is lesz. Kérdés kérdés hátán, hiszen minden boltvezető optimális megoldásra törekedne és arra, hogy csak legvégső esetben kelljen kitennie azt a bizonyos Leltár miatt zárva táblát.
Többféle út és megoldás van, ám hosszú távon üzletünk zavartalan működését a napi rutinteendők megakasztása nélkül úgy biztosíthatjuk, ha professzionális segítségre támaszkodunk.

A gyors, pontos és objektív leltározás a kisujjunkban van, így bizalommal fordulhat hozzánk. Tervezünk, szervezünk, számolunk és rögzítünk Ön és munkatársai helyett, hogy egyéb fontosabb dolgokra koncentrálhassanak.