AccountIT: tárgyi eszköz menedzsment program

Pontos, napra kész tárgyi eszköz nyilvántartás.

Cégünk a tárgyi eszközök leltározását az ügyfelekkel szoros együttműködésben végzi.

A tárgyi eszközök leltározása elengedhetetlenül fontos minden vállalkozás számára, hiszen ezáltal nemcsak a felesleges kiadásokat kerülhetjük el, de az újabb beszerzések megalapozott pénzügyi tervezhetőségét is szavatoljuk. Emellett a precíz nyilvántartás nagymértékben befolyásolja a cég értékteremtő képességét is.

Az eszközök leltárba vételének elmulasztása mind számviteli, mind üzletfolytonossági szempontból komoly kockázatot jelenthet. Adódhat olyan eset, amikor egy futó projekthez kapcsolódó beszerzés során nyilvántartásba vétel nélkül, azonnal használatba kerülnek az új eszközök. A projekt lezárultával ezek elértéktelenednek, hiszen további hasznot nem termelnek. Kiszervezett leltármenedzsmenttel utólagosan is beazonosításra kerülhetnek a használaton kívüli, lappangó eszközök, így pedig megelőzhetőek a további szükségtelen beruházások.

Helyzetfelmérést követően kialakítjuk a legoptimálisabb leltározási metodikát, és ezek alapján elkészítjük a projekttervünket. A leltározás során párosításra kerülnek a hiányok és a többletek, melyről részletes kiértékelést készítünk ügyfeleink számára. A teljes folyamat hitelességét a helyszíni leltárjegynyomtatás és -aláíratás garantálja.

Válasszon csomagjaink közül

Az alábbi táblázat az AccountIT szoftver és a hozzátartozó szolgáltatásokat mutatják be, egyedi ajánlatért kérem lépjen velünk kapcsolatba.

Szoftver funkcióBasic Standard Pro
Adatbázis tárhely felhőben
Telephely kezelés 21550
Cégcsoport kezelés 1510
Szervezeti egység kezelés
Cikktörzs nyilvántartás
Leltárhely nyilvántartás
Tárgyi eszköz nyilvántartás
Tárgyi eszközök mennyisége (db)2.500-ig10.000-ig50.000-ig
Vonalkódos eszköz azonosítás
Törzsadatok importálhatósága
Tárgyi eszköz menedzsment (bevételezés, mozgatás, selejtezés)
Leltár menedzsment (leltárfelvétel szoftveres támogatás)
Jogosultság kezelés (egyénileg paraméterezhető, funkciókhoz rendelhető, telephelyhez, csoporthoz kötötten. Pl: könyvelés, könyvizsgáló, felelős)
Nem saját eszközök kezelése
Költséghely, költségviselő kezelés
Dedikált szerveropcionális
Helpdeskhavi 5 hívás havi 10 hívás korlátlan
Oktatás online 1 alkalom2 alkalom5 alkalom

Árak

Basic

30.000.- Ft/hó
(alap)

Standard

80.000.- Ft/hó
(középvállalati)

Pro

300.000.- Ft/hó
(nagyvállalati)