AccountIT az eszközmenedzsmentben
Talán nem túlzás, ha a vezetők és logisztikus munkatársak sokszor úgy érzik, szükségük lenne egy többdimenziós „térképre” arról, hogy a céges eszközöket hol és milyen állapotban találják.
Azt hihetnénk, hogy egy egyszerű, hagyományos leltározás már elég ahhoz, hogy hozzáférjünk a legfontosabb információkhoz, azonban a hagyományos leltározás amellett, hogy körülményes és időigényes, csupán arra ad választ, hogy a könyvelési nyilvántartáshoz képest a valóságban fellelt eszközök számszerűen milyen eltérést mutatnak. Nem fogjuk tudni, hogy ezek az eszközök pontosan milyen állapotban és hol találhatóak. Egy új generációs nyilvántartás azonban megoldást jelenthet a problémára!
Praktikus tárgyi eszköz nyilvántartás
Miért fontos, hogy az eszközeink pontos, naprakész, és hiteles nyilvántartásban szerepeljenek? Elsősorban azért, mert ezekkel végezzük gazdasági tevékenységünket, elérhetőségüktől és rendelkezésre állásuktól pedig a cégünk sikere függ. Másodsorban pedig azért, mert egy jó tárgyi eszköz nyilvántartás pótolhatatlan módon segíti a munka szervezését. Hatékonyabbá teszi az egyes feladatok teljesítéséhez való allokációt, ha pontosan tudjuk, hogy milyen eszközből mennyi áll rendelkezésre, állapotukat a róluk készült képen meg tudjuk tekinteni, és bármelyik eszközünknek nyomon követhetjük pontos elérhetőségét és helyét.
Saját fejlesztésű szoftverünk, az accountIT nem csak azt képes követni, ha a leltározott tárgyi eszköz egyik helyiségből a másikba, vagy esetleg külső helyszínre kerül, hanem azt is, hogy mely munkatárs használja éppen. Az eszköznyilvántartó rendszerek többségével ellentétben ugyanis a leltározási folyamat során az accountIT személyhez és pontos helyhez tudja kötni az eszközt, amelyről folyamatosan valós idejű, naprakész adatot szolgáltat.
Miért érdemes a tárgyi eszköz nyilvántartást az accountIT-ra bízni?
- A szoftver áttekinthető és hatékony megoldást kínál az eszközmenedzsment terén;
- segít racionalizálni a pénzügyi tervezést, hiszen egy jó tárgyi eszköz nyilvántartással elkerülhetők a felesleges kiadások, a rögzített képek alapján pontosan tudjuk, hogy az adott eszköz még használható-e, vagy szükséges új beszerzése, amely segíti a fenntarthatóságot;
- a cég összes munkatársa profitál a naprakész nyilvántartásból, mert a munkafolyamatok ennek segítségével jól optimalizálhatóak;
- a leltárazás mellett is zavartalanul folyhat a munkavégzés;
- a szoftver egyedileg alakítható, így teljesen a megrendelő igényeire szabható.
Tekintse meg ajánlatunkat, válasszon csomagjaink közül!